Tipi di tubi d'acciaio saldati

1. Tubi d'acciaio saldati per u trasportu di fluidi à bassa pressione(GB/T3092-1993) sò ancu chjamati tubi saldati generale, cumunimenti cunnisciuti cum'è tubi neri.Hè un tubu d'acciaio saldatu per trasmette fluidi generali di bassa pressione cum'è acqua, gasu, aria, oliu è vapore di riscaldamentu è altri scopi.U gruixu di u muru di a pipa d'acciaio hè divisu in pipa d'acciaio ordinariu è pipa d'acciaio grossu;a forma di l'estremità di a pipa hè divisa in pipa d'acciaio non-threaded (pipa liscia) è pipa d'acciaio filettata.A specificazione di a pipa d'acciaio hè spressione da u diametru nominale (mm), chì hè una apprussimazione di u diametru internu.Hè abitudine di spressione in inch, cum'è 11/2 è cusì.In più di esse direttamente utilizati per u trasportu di fluidi, i tubi d'acciaio saldati per u trasportu di fluidi à bassa pressione sò ancu largamente usati cum'è i tubi originali di i tubi d'acciaio saldati galvanizzati per u trasportu di fluidi à bassa pressione.

2. Pipa d'acciaio saldata galvanizzata per u trasportu di fluidi à bassa pressione(GB / T3091-1993) hè ancu chjamatu tubu d'acciaio saldatu elettricu galvanizatu, comunmente cunnisciutu cum'è pipa bianca.Hè un tubu d'acciaio saldatu galvanizatu in caldu (saldatu in fornu o saldatu elettricu) utilizatu per trasmette acqua, gas, oliu d'aria, vapore di riscaldamentu, acqua calda è altri fluidi generali di pressione più bassa o altri scopi.U gruixu di u muru di u tubu d'acciaio hè divisu in un tubu d'acciaio galvanizatu ordinariu è un tubu d'azzaru galvanizatu grossu;a forma di l'estremità di a pipa hè divisa in pipa d'acciaio galvanizzata senza filettata è pipa d'acciaio galvanizzata filettata.A specificazione di a pipa d'acciaio hè spressione da u diametru nominale (mm), chì hè una apprussimazione di u diametru internu.Hè abitudine di spressione in inch, cum'è 11/2 è cusì.

3. Casing di filu d'azzaru di carbonu ordinariu (GB3640-88) hè un tubu d'acciaio utilizatu per prutege i fili in i prughjetti di installazione elettrica, cum'è l'edificazioni industriali è civili, a stallazione di machini è attrezzature.

4. Pipa d'acciaio saldata elettricamente a cucitura dritta(YB242-63) hè una pipa d'acciaio cù a saldatura parallela à a direzzione longitudinale di a pipa d'acciaio.Di solitu divisu in pipa d'acciaio saldatu elettricu metricu, tubu saldatu elettricu à pareti sottili, tubu d'oliu di rinfrescante di trasformatore è cusì.

5. Pipa d'acciaio saldata à arcu sottumessu à cucitura spirale per u trasportu di fluidu pressurizatu(SY5036-83) hè fattu di una bobina d'acciaio laminata à caldu cum'è un tubu in biancu, formata in spirale à temperatura constante, è saldata da saldatura à arcu sottumessu à doppia faccia.Hè aduprata per u trasportu di fluidi pressurizzati.Pipa d'acciaio à cucitura spirale.U tubu d'acciaio hà una forte capacità di supportu di pressione è una bona prestazione di saldatura.Dopu à parechje strette ispezioni scientifiche è teste, hè sicuru è affidabile à aduprà.U diamitru di a pipa d'acciaio hè grande, l'efficienza di u trasportu hè alta, è l'investimentu in a stallazione di pipelines pò esse salvatu.Adupratu principalmente per i pipelines per u trasportu di petroliu è gasu naturale.

6.Pipa d'acciaio saldata à alta frequenza di cucitura spirale per u trasportu di fluidu pressurizatu(SY5038-83) hè fattu di una bobina d'acciaio laminata à caldu cum'è un tubu in biancu, spessu formata in spirale à alta temperatura, saldata da saldatura à volta à alta freccia, è utilizata per u trasportu di fluidi pressurizzati.Pipa d'acciaio saldata à alta frequenza à cucitura spirale.A pipa d'acciaio hà una forte capacità di supportu di pressione è una bona plasticità, chì hè cunvenuta per a saldatura è a trasfurmazioni.Dopu à parechje ispezioni è teste strette è scientifiche, hè sicuru è affidabile à aduprà.Adupratu principalmente per a stallazione di pipeline per u trasportu di petroliu, gasu naturale, etc.

7. Pipa d'acciaio saldata à l'arcu sottumessu à cucitura spirale(SY5037-83) per u trasportu generale di fluidi à bassa pressione hè fatta di bobina d'acciaio laminata à caldu cum'è u tubu in biancu, chì hè spessu formata in spirale à alta temperatura, è hè fatta da saldatura à arcu sommersu automaticu à doppia faccia o saldatura unilaterale. .Tubi d'acciaio saldati à l'arcu sottumessi per u trasportu generale di fluidi à bassa pressione cum'è acqua, gas, aria è vapore.

8.Pipa d'acciaio saldata à alta frequenza à cucitura spirale(SY5039-83) per u trasportu generale di fluidi à bassa pressione hè fattu di bobina d'acciaio laminata à caldu cum'è u tubu biancu, chì hè furmatu spirale à temperatura constante, è hè saldatu da saldatura à alta frequenza per u trasportu generale di fluidi à bassa pressione.Seam tubu d'acciaio saldatu à alta frequenza.

9. Tubi d'acciaio saldati a spirale per pali(SY5040-83) hè fatta di bobine d'acciaio laminate in caldu cum'è spazii di tubu, chì sò spessu furmati in spirale à alta temperatura, è sò fatti da saldatura à arcu sottumessu à doppia faccia o saldatura à alta freccia.Sò usati per strutture di custruzzione civile, docks, ponti Tubi d'acciaio per pilastri di fundazione.

20 21


Tempu di Postu: Dec-05-2022