Vantaghji di i tubi d'acqua in acciaio inox

Una pipa d'acqua in acciaio inox hè un materiale ecologicu chì risponde à i requisiti di salute, pò esse riciclatu 100%, risparmia risorse d'acqua, riduce i costi di trasportu, riduce a perdita di calore è evita a contaminazione sanitaria.

Features:

1. A vita

Pipi d'acqua d'acciaio inossidabile anu una vita di serviziu extra-longa. Da l'analisi di l'utilizazione di l'acciaio chrome à l'estero, a vita di serviziu di i tubi d'acqua d'acciaio chrome righjunghji centu anni, o un minimu di settanta anni, chì hè longu perchè u a vita di l'edificazioni.

2. Resistenza à a corrosione

Unu di i vantaghji più eccezziunali di i tubi di drenaje è i raccordi in acciaio inox hè a so eccellente resistenza à a corrosione, chì hè u megliu in ogni tipu di tubi.Perchè l'acciaio inossidabile pò passivate cù l'ossidante, un film protettivu d'ossidu riccu di cromu Dr2O3 hè furmatu nantu à a superficia, chì pò prevene in modu efficace più reazzioni d'ossidazione. capacità, chì hè chì u mutivu chiavi pirchì a resistenza di currusioni di tubi di ramu di tubi galvanizzati hè assai, ma chiddu di tubi in acciaio inox.

3. Resistenza à u calore è a preservazione di u calore

U fenomenu fisicu termale di a pipa d'acciaio inox hè 1/25 di pipa di rame è 1/4 di pipa d'acciaio standard, particularmente appruvata per u trasportu d'acqua calda. , chì ponu scuntrà a maiò parte di u trattamentu di l'acqua è e cundizioni di sdoganamentu.

4. Forza

A forza di trazione di a pipa d'acqua in acciaio inox 304 hè 2 volte quella di pipa d'acciaio è 8-10 volte quella di pipa plastica.A forza di u tela determina se a pipa di tabacco hè robusta, resistente à i crash, sicura è affidabile.Per via di e so eccellenti proprietà meccaniche, i tubi di drenaje in acciaio inox è i raccordi ponu sustene a pressione di l'approvvigionamentu di l'acqua alta, finu à 10Mpa o più, soprattuttu adattatu per l'approvvigionamentu d'acqua in alta crescita.

Disadvantages di tubi d'acqua in acciaio inox - riduce i costi di trasportu, u muru internu di i tubi d'acciaio inox hè liscia, è a resistenza di l'acqua hè assai chjuca, chì reduce a perdita di pressione è reduce i costi di trasportu.A causa di u bassu coefficientu di espansione termale di l'acciaio inox, a perdita di calore hè ridutta in modu efficace in i tubi d'acqua calda.U materiale in acciaio inox hè 100% materiale rinnuvevule è ùn pruvucarà micca contaminazione à l'ambiente.

I difetti è i vantaghji di i tubi d'acqua in acciaio inox sò intrudutti quì.Pudete vede chì i tubi d'acqua in acciaio inox anu più vantaghji, è a liscia interna hè più altu, chì face a resistenza di u fluidu più chjuca, cusì i costi di trasportu currispundenti sò più bassi.I vantaghji di i tubi d'acqua in acciaio inox sò ineguagliati da altri tubi d'acqua di materiale.

19


Tempu di Postu: Nov-09-2022