A diffarenza trà pipa d'acciaio saldata è pipa d'acciaio senza saldatura

1. Diversi materiali

1. Pipa d'acciaio saldata: Pipa d'acciaio saldata si riferisce à una striscia d'acciaio o una piastra d'acciaio chì hè piegata è deformata in un circhiu, forma, etc., è poi saldata in una pipa d'acciaio cù cuciture nantu à a superficia.U biancu utilizatu per i tubi d'acciaio saldati hè una piastra d'acciaio o striscia d'acciaio.

2. Pipa d'acciaio senza saldatura: Una pipa d'acciaio fatta di un pezzu di metallu senza cuciture nantu à a superficia hè chjamata pipa d'acciaio senza saldatura.

Siconda, l'usu hè diversu.

1. Tubi d'acciaio saldati: ponu esse usatu cum'è tubi d'acqua è di gas, etc., i tubi saldati di cucitura dritta di grande diametru sò usati per u trasportu d'oliu è di gas à alta pressione, etc.;I tubi saldati in spirale sò usati per u trasportu di petroliu è di gasu, pile di pipa, pilastri di ponti, etc.

2. Pipa d'acciaio senza saldatura: usata cum'è pipa di perforazione geologica di petroliu, pipa di cracking per l'industria petrochimica, pipa di caldaia, pipa di cuscinetti, è pipa d'acciaio strutturale d'alta precisione per l'automobile, i trattori è l'aviazione.

Tre, classificazione differente

1. Pipa d'azzaru saldatu: Sicondu i metudi di saldatura, pò esse divisu in pipa saldata à arcu, pipa saldata à alta frequenza o resistenza à bassa freccia, pipa saldata à gas, pipa saldata in furnace, pipa Bondi, ecc. hè divisu in tubi saldati in generale, tubi saldati galvanizzati, tubi saldati in ossigenu, carcassa di filu, tubi saldati metrici, tubi folli, tubi di pompa di pozzi profondi, tubi di l'automobile, tubi di trasformatori, tubi di saldatura elettrica a pareti sottili, saldatura elettrica in forma speciale. pipa, e pipa saldata a spirale.

2. Pipa d'acciaio senza saldatura: pipa senza saldatura hè divisa in pipa laminata à caldu, pipa laminata à freddo, pipa trafilata a freddo, pipa estrusione, pipa jacking, etc. Sicondu a forma di sezione trasversale, a pipa d'acciaio senza saldatura hè divisa in dui. tippi: tondi è spiciali.

U diametru massimu hè 650 mm, è u diametru minimu hè 0,3 mm.Sicondu l'applicazioni, ci sò tubi di pareti grossi è di pareti sottili.

tubu d'acciaio senza saldatura 1 tubu d'acciaio senza saldatura 2


Tempu di Postu: Settembre-08-2022