Dimensione di a lunghezza di l'acciaio

A dimensione di lunghizza di l'azzaru hè a dimensione più basica di ogni tipu d'azzaru, chì si riferisce à a lunghezza, larghezza, altezza, diamitru, raghju, diametru internu, diamitru esternu è gruixu di muru di l'acciaio.

L'unità di misura legale per a lunghezza di l'azzaru sò metri (m), centimetri (cm) è millimetri (mm).In l'abitudine attuale, ci sò ancu centimetri utili

indicatu, ma ùn hè micca una unità di misura legale.

1. L'alcunu è a durata di l'azzaru hè una misura efficace per salvà materiali.A scala fissu hè a lunghizza o a lunghizza volte a larghezza ùn hè micca menu di una certa taglia, o a lunghezza.Consegna in u range di taglia di lunghezza per larghezza.L'unità di pruduzzione pò pruduce è furnisce secondu questa esigenza di dimensione.

2. Lunghezza indefinita (lunghezza abituale) Qualchese taglia di produttu (longuzza o larghezza) chì hè in u scopu di u standard è ùn hà micca bisognu di una dimensione fissa hè chjamata lunghezza indefinita.A lunghezza indeterminata hè ancu chjamata a longa abituale (per a lunghezza).I materiali metallici consegnati à lunghezze indefinite ponu esse furniti sempre chì sò in a lunghezza specifica.Per esempiu, bars tondi ordinariu micca più grande di 25 mm, chì a so lunghezza hè generalmente specificata cum'è 4-10 m, ponu esse furniti cù lunghezze in questa gamma.

3. U cut-longu fissu in una taglia fissu sicondu i bisogni di l'ordine hè chjamatu a lunghezza fissa.Quandu a consegna hè fatta in una lunghezza fissa, u materiale metallicu consegnatu deve avè a lunghezza specificata da u cumpratore in u cuntrattu di ordine.Per esempiu, s'ellu hè statu dichjaratu in u cuntrattu chì a consegna hè basatu annantu à una lunghezza fissa di 5m, i materiali consegnati deve esse tutti 5m long, è quelli più brevi di 5m o più di 5m ùn sò micca qualificati.Ma in fattu, a consegna ùn pò micca esse tutte 5m longu, cusì hè stipulatu chì i deviazioni pusitivi sò permessi, ma i deviazioni negativi ùn sò micca permessi.

4. U regnu doppiu hè tagliatu in multiplici di griglia secondu u regnu fissu necessariu da l'ordine, chì hè chjamatu u regnu doppiu.Quandu si spedinu secondu a lunghezza di più regule, a durata di u materiale metallicu furnitu deve esse un multiplu integrale di a lunghezza (chjamata una sola regula) specificata da u cumpratore in u cuntrattu di ordine (più una serra).Per esempiu, se l'acquirente richiede a lunghezza di una sola regula in u cuntrattu di ordine per esse 2m, allora a lunghezza hè 4m quandu hè tagliata in una doppia regula, è hè 6m quandu hè tagliata in una tripla regula, è unu. o dui fori di perforazione sò aghjuntu rispettivamente..A quantità di kerf hè specificatu in u standard.Quandu u doppiu regnu hè mandatu, solu a deviazione pusitiva hè permessa, è a deviazione negativa ùn hè micca permessa.

5. A durata di u regnu curtu hè menu di u limitu più bassu di a lunghezza indefinita stipulata da u standard, ma micca menu di a lunghezza più corta permessa.Per esempiu, u standard di tubi d'acciaio di trasmissione di l'acqua è di gasu stipula chì 10% (calculatu da u numeru) di tubi d'acciaio di corta lunghezza cù una lunghezza di 2-4m sò permessi in ogni batch.4m hè u limitu più bassu di a lunghezza indefinita, è a lunghezza più corta permessa hè 2m.

6. A larghezza di u regnu strettu hè menu di u limitu più bassu di a larghezza indeterminata specificata da u standard, ma micca menu di u largu più strettu permessu hè chjamatu un regnu strettu.Quandu si spedinu per pedi stretti, l'attenzione deve esse pagata à u rapportu di pedi stretti è i pedi più stretti stipulati da i normi pertinenti.

Dimensione di lunghezza di l'acciaio 1


Tempu di post: Jul-13-2022